Läänge sedan

Läge sedan jag skrev nu..


Älsk och jag har börjat med det "nyttiga livet".. Vi åker oftast varje dag till hemlingby, han åker skidor och jag springer/jobbar 3 km varje gång. Vi båda försöker tänka på vad vi äter.. ja ni fattar, vi får väl se hur det går, om det blir nå resultat! Jag tänker inte berätta vad jag väger innan jag märker att jag börjar gå ner ;) Avslöjar bådas resultat (om det blir nå resultat) senare om någon vecka.

Man vill ju se fräch ut till beach 2011, sen ska vi ju till thailand älsk och jag, till hösten.

Imorse skjutsade jag älskling till jobbet sedan åkte hem och käkade frulle fixa&trixa sen drog jag i väg till skolan. orkade med två lektioner, så sista lektionen drog jag hem, trode jag hade fått feber.. Sen satta jag mig ner för att kolla igenom skoterklubben.. uscha får så ont i magen, det är så himla mycket,får ju inge betalt! jobbar gratis!! USCH.. ska sluta så fort jag får chansen..

Sen vid 4 åkte jag och hämta älsklingen igen, han hjälpte någon på jobbet så jag väntade ca en timme på han, mendans han hjälpte "gubben" så passade jag på att ta bort stenen som hade fastnat bakom bromsbeläggen, bort med hjulet sen bända och vrida och fixa och trixa.. Till slut ramlade in pytte pytte liten sten ut ..

Hela dagen idag har den gnislat och haft sig.. tur att man kan själv.

Fuskade lite med det "nyttiga", pappa lagade schnitzel och pommes, kunde inte motstå eftersom jag var så hungrig p.g.a att jag missade lunchen.. inte bra..


Kikade på "Den hemlige miljonären" skit bra programm! kunde inte hålla tårarna inne på slutet! Någon mer som tyckte det var bra ?


Pappa kom med te och honung till mig eftersom jag var så sjuk :) thanks dad!


Precis pratat med hjärtat i telefonen, nu säger jag god natt bloggen!



PUSS




/Bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!