Ett steg närmare

Måndag - Låg hemma på soffan hela dagen. 

Tisdag

Vaknade upp vid 8 tiden, hoppade in i duschen och sen ner med täcke och kudde till soffan och kika film! Sen kl 1 så tog jag bilen hem till Jenny eftersom hon skulle fixa mina naglar! Suuuper nöjd, tack snälla du! Sen hem och byta om och sedan iväg till valbo för att köpa det sista till balen. Så jävla äckligt varmt det var då.. Hämtade upp Tone i forsbacka och sen drog vi hem till Frida. Sötisen bjöd på grädde, jordgubbar och smält choklad! Kom dit vid halv 7 sen hade jag mys hela kvällen med mina tjejer! åkte hem halv 12 då vart det rakt ner i sängen som gällde!


Mycket nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!