För imorgon är det jag som tar studenten!

Igår var det en riktigt trevlig kväll!! Började med taco bufé på söderhielmska tills kl blev 12 då gick vi över till interpool där vi var resten av kvällen, dansade loss med Frida och Johanna go girls!

Idag har allt varit i fullgång! Studentlunch, bakat 7 pajer, 5 tacopajer och 2 ost&skink pajer! städat, fixat borden tills morgondagen, nu sitter jag och taggar så fruktansvärt inför morgondagen!!! helt sjukt!!!!

Nu ska jag ta en dusch och bädda rent i sängen, sen är morgondagen mer än välkomen!

Kl ringer 06.00 imorgon bitti, upp och hoppa, öppna första cidern ? och sedan fixa de absolut sista inför den STORA händelsen!!!

Champange frukost med klassen i bollan kl halv 8
Fotografering vid teatern
Fika i klassrumet
11.30 UTSPRING!!
12.00 Parad!

NU SÄGER JAG GOD NATT OCH TAGGA NU ALLA UNDERBARA STUDENTER!!



Kommentarer
Postat av: Ämändä Amideborg

Hörru gumman, kollar ju din blogg jämt - updatera! :D love u!

2011-06-17 @ 19:41:02
Postat av: Tilde

Var gärna med i min tävlinghttp://prisa.se/2011/08/19/tavla-med-presentupplevelser-com/ Tack, ha en bra dag.

2011-08-19 @ 22:55:31
URL: http://prisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!