Freeeedag


Vaknde upp hos mamma eftersom jag inte kunde ta mig någonstans eftersom bilen inte fungerade.. Gick ut och gick, käkade frulle, tvättade min och mammas gul audi, solade en bra stund. Sen åkte vi till Lasses jobb för att fixa fälgen, mamma kom med MAX åt oss, åh så gott! Satt där ett tag och sedan kom  vi på att vi måste vänta med att sätta på däcket tills dagen efter. Vi åkte hem och mamma stannade och köpte korv och bröd eftersom vi skulle grilla på kvällningen. Kom hem och bytte snabbt om och sedan iväg för att hämta Amanda, vi kom fram först, satt och lyssnade på musik och drack cider vid vattnet, helt underbart. Nu är det verkligen sommar! satt och väntade på de andra som kom ungefär 2 timmar efter oss, men vad gör det? vi hade iaf kul ändå! Startade en brasa och satt och lyssnade på musik och prata och hade super trevligt! Senare på kvällen spelade vi kubb, killarna mot tjejerna + kasper i vårat lag (Amandas kille). Killarna vann.. men men ingen deppar för det! Sen började kvällen lida mot sitt slut, kom väl hem vid 1, la mig i sängen och somnade på engång!



Min fina Amanda <3


SOMMAR SKULLE MAN KUNNA SÄGA!


Mys


Kubb, tjejerna mot killarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!