LöööRdag



Vaknde av att mamma sprang runt som ett åskmoln och packde sin väska eftersom hon skulle iväg med morfar och morbror för att gå 1 och ½ mil.. Följde med och släppte av dem i skogen sen åkte jag hem och var så rastlös så jag gick ut och gick och sedan stoppade i mig frulle, sedan iväg till Lasses jobb för att sätta på däcket, fungerade super bra! Sen stannade vi på MCdonalds på vägen hem (mycket skräp mat på kort tid? Ja, inte bra). Det var bilutställning i skutskär som vi stannade och kikade på. När vi kom hem så tvättade jag klart gul audin, så skitig har jag aldrig sett en bil förr.. Sen in i duschen för att sedan åka och hämta upp mamma och resten av familjen. Fixa sig snabbt sen hem till Andreas för att sedan åka ut till tennstopet och träffa Nille och Linnea, käkade och hade super trevligt! Sen gick vi vidare till interpool, tog en cider sen blev vi alla så trött så vi åkte hem, eller ja, Andreas och jag gick hem. hahha.


Super good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!