Måndag - Studentveckan är igååång! vi börjar med BRÄNNBOLL!


Vaknde vid 7, var så taggad inför brännbollen, fixade till mig på engång och sedan frulle fick jag kasta i mig. Pappa skjutsade mig till skola där jag möttes av mina taggade klasskompisar! Alla var rund under fötterna, så kännde att jag var tvunget att ta ikapp dem, de gick ganska fort och komma upp till deras nivå, haha.. Vi vandrade över till bollan så sjukt mycket taggade 3:or de var där! UNDERBART! Hade riktigt roligt med klassen och de bästa vara att vi vann första matchen!! men kom inte vidare för att vi hade inte tillräckligt med poäng... Men vi hade kul iaf! Mamma kom och hämtade upp mig och släppte av mig hemma i skutskär, de var meningen att jag skulle på efterfest så jag öppnade ölen och la mig i solen. Vaknde upp i soffan av att mamma står och skrattar hahahaha fy fan säger jag bara... såg ju ut som ett mongo jag! Men de var bara ta tag i sig och slänga in sig i duschen, så skönt!  Blev en lugnt kväll, men gick ut och gick en sväng så klart!


Pelin och jag


haha full? lite då...




Bästa klassen SPS3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!