TiiiiSdag



Vaknae i skutskär och åkte med mamma in till gävle vid 8 på morgonen... Kunde inte somna så jag satte igång och städa!

Började med hela köket, vardagsrumet, toaletten nere & uppe, hallen och bron till ytterdörren och avslutade med att vattna gräsmattan.. La mig en sväng i soffan och kikade på TV sen bestämde jag mig för att åka hem till Tone en sväng! När jag kom hem till henne så gick vi över till hennes mamma och solade bra länge samt hoppade i deras svalkande pool! Sen gick vi till konsum så jag kunde köpa CHOKLAD! Blev helt plötsligt sugen på det så var bara tvungen att gå å köpa det! Vid 6 tiden åkte jag hem till mamma och kikade på desperate housewives! klart bästa programmet! Sen soooova!



De var barrundan idag, men struntade i den. Kostade 220 kr och man fick inge dricka. de var lixom bara inträde som var så jävla dyrt.. nejtack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!