Freeeeedag, vad händer

Go'morron alla läsare!!

Vaknade 7 i morse....... hade ont i hela kroppen, ont i halsen och ont i huvudet..

Tappade upp ett varmt bad och tog alvedon och käkade frukost. Efter det så mår jag hur bra som hellst! Lite öm i halsen kanske men jag har städat mitt rum, fixat med skoterklubben och kikat på TV med familjen, nu ska jag försöka sova någon timme sen ringa min underbara och åka hem till honom och mysa. längtar! länge sen nu eftersom han har varit sjuk och jag har haft fullt upp!

I helgen ska jag träffa lotta och hennes underbara barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!