Helgen

Dålig uppdatering igen..


FREDAG

I fredags hände det inte så mycket för min del... Gjorde ordning tacos hemma hos älsklingen, suuper gott! Speciellt när man är hungrig!

Åkte förbi pappa en sväng och fikade, sen åkte vi hem till honom, blev en tidig kväll för oss! Riktigt skönt..

LÖRDAG

Vaknade ganska tidigt, åkte en sväng till valbo. Träffade Lotta och hennes söta dotter Ella! Fikade och prata - mys! Hade lite feber då oxå.. fruktansvärt..

Sen när jag kom hem till älsklingen så åkte jag föbi en snabb sväng till jungelcity och träffade mamma och minan små bröder. Sötnosarna!

Sen gjorde jag varma mackor i ugnen med resterna utan tacosen, hur gott som heelst!! (fan va hungrig jag blev nu)
Sen skjutsade vi älsklingens mor och morbror dom skulle på lite partajj och vi blev ensamma så vi åkte till affären och köpte en massa gott!



Mums! Vi gjorde egen milkshake oxå, sjukt gott!

Vi kikade på TV och hade riktigt mysikt, min lilla snygging!

Vi somnade ganska sent.. typiskt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!