Idag är det tisdag

På kvällen efter den jobbiga dagenigår så kikade jag lite på TV med familjen och käkade glass.  Sen senare åkte jag hem till min lilla sjukling! Vi myste hela kvällen och bara tog det lugnt :)


Söthjärtat



När jag vaknade i morse så var älsklingen redan vaken, stackarn hade lite svårt att sova. Vi gick upp och kikade lite på TV sen kännde vi att vi blev ganska rastlösa.. Så vi tog en kort promenix så han skulle få lite frisk luft.
När vi kom tillbaka gjorde jag lite frukost år oss.

Efter ett tag så tog jag bilen hem till pappa och nu ligger jag här i sängen och undrar va fan som kommer att hända idag??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!