I'm back!

hejhejhejhejhej!

Jag har varit sjuk ända sen i söndags..
Men igår lyckades jag ta mig till skolan för jag skulle åka till min faster och färga håret (bild kommer senare) blev skit blond.. nästan FÖR blond. men jag är väl bara ovan..

Efter jag hade varit hos faster och fixat håret i sandviken så tog jag bilen till älsklingens jobb, älsklingen tvättade pärlan åt mig! :)

Sen åkte vi hem till honom och käkade lite middag och sedan la oss framför TV:n, skönt!
Sen ringer min plastmamma och säger att dom har stått i kö i hela 2 och en halv timme på ikea, jag som är så snäll satte mig i bilen med andreas och åkte till valbo och hämtade upp dom, glad dom blev! sötnosarna.

Vi svängde förbi farmor och käkade lite macka och TE, mums. Sen kom pappa efter mycket om och men. Vi åkte hem till mig en sväng och snackade lite med pappa och fikade lite kladdkaka från i förrgår.. haha..
Sen åkte vi hem till andreas och kikade på big brother sen la vi oss och sov :)

Imorse så försov jag mig.. har bara en lektion kvar nu :)


Nu ska jag dra till stan och leta kläder till studentkryssning och sedan sola!!
hörs...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!