Lördag

Älsk och jag vaknade skit tidigt, kanske ur skönt som helst!! tog ett bad sen drog jag hem till pappa en sväng, var till valbo och jula en sväng  och  käkade tacorester till lunch, FAN va jag älskar tacos! Drog hem till pojkvän sedan till valbo och tog en fika sen tog jag pärlan min och åkte till Lotta! underbara lotta med hennes två underbara barn! :)) Först satt tvi bara och prata och tog det lugnt,drack lite te och hade mysigt. Sen kom hennes kompis med TACOS!! wii, dom lagade i ordning tacos medans jag busade med ungarna, sen satte vi oss ner och käka super mysigt tjejer!

Sen satte vi oss även framför öppna spisen och bara hade trevligt! Prata, käkade lite godis samt busade med ungarna, vid 9 tiden drog jag hem till pojkvännen och skjutsade ut dom på party, fick skjutsa folk HELA kvällen, alla skulle fram occh tillbaka, fram och tillbaka... Hade man hämtat ena och släppte av han så kom det alltid fram en annan som skulle ha skjuts från det ställe jag precis kom ifrån... ojojoj..
Skjutsade även mamma och lasse, men då var pojkvännen med, ganska rund under fötterna hela buntern höhö.
Satt hemma hos mamma en sväng sen åkte jag in till stan och släppte av A och då skulle nån annan ha skjuts.. Ja ni fattar, inte en lugn stund på hela kvällen.. Vi kom hem 20 över 4 .. jag somnade 5 för A snarkade så sött hihi..

Det var en rolig kväll. Tjärnade ihop 600 kr +  ett par converse skor! lycklig tjej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!