Mor och dotter dag! mys

Igår så var mamma och jag i valbo, hon hämtade upp mig vid 4 tiden när hon hade slutat! Vi åkte in till valbo och gick på fiket "Madame" vi beställde en varsin tacopaj! Den godaste pajen någonsin, love it!

 Sedan gick vi till crispin och köpte mina älskade converse skor, ljusblå! Sen gick vi tsm och kikade i affärer och hade riktigt mys, sen åkte vi även till skopunkten där jag köpte mina Jofama by Kenza skor!
Sen släppte mamma av mig hemma oss pappa, så kom min pojkvänn och hämtade mig, blev som vanligt en kväll i soffan med BB och sedan sängen!



 
Världens bästa tacopaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!