MysFredag



Du! och jag! vi är tokiga bådatvå!


har lektion nu.. håller på med ett arbete om vatten! super kul..

jag slutar kl 11 i dag och så ska jag åak till american take away och 2 köpa kebabpizza och åka hem till mig och duka upp för pojkvännen kommer hem till mig på lunchen och käkar!
Efter det så ska jag ner på stan och köpa det sista innan kryssning, kommer bli ap roligt!
Sola ska jag även göra innan jag åker hem och packar!

Sen ska jag träffa älsklingen och käka middag med honom, kanske käkar hos pappa vem vet! :)

Sen i kväll ska jag vidare till Tone's place för att tagga lite lugnt till kryssningen, haha. Funderar på att göra fruktsallad att ta med till na ;)

ist för en massa onyttiga saker! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!