ONSDAG - Astrid Lindgrens barnsjukhus

ONSDAG

Gick upp vid halv 9, åkte direkt hem till mamma och käkade frukost, sen vare bara att klä på sig och packa ihop det sista.

Vi kopplade fast släpvagnen med skotrarna på sen drog vi iväg! Det ca 2 timmar att ta sig fram ända till huddinge.
När vi kom fram så lastade vi av alla skotrar + bohlins skotrar.
Vi började kl att köra en slinga som vi kunde följa. Jag fick köra en av bohlins skotrar, en ski-doo.
As kul!

Jag - på en ski-doo
Mamma - Polaris
Stefan - Ski-doo
Lasse - Yamaha

Att se alla bran bli så lycklig av de vi gjorde känns så himla underbart!
En jätte söt liten tjej kom fram till mig och sa "Du, De här är den bästa dagen i mitt liv" .. Man får ju en tår i ögat!

Vi körde från 1 till halv 3. Sen packade vi ihop allting och åkte till MCdonalds, skoterklubben bjöd på maten.
Vi kom hem vid 8 på kvällen, jag packade ihop allting i min bil och drog hem till pappa med bilen min och packade in igen eftersom jag skulle sova i skutskär.

Åkte förbi älsklingen innan jag åkte, han skarattade åt mig för jag kom dit i min ziperall som jag hade fått hem tidigare på dagen.  haha man ser bra rolig ut! men super skön! i love it.

Sen åkte jag hem till mormor och kikade lite på Big brother, sen vare sängen som gällde eftersom jag skulle upp tidigt och åka till uppsala!































pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!