studentkryssning

Lördag

Vaknade 10 på lördags morgonen.. Drog hem till pappa för att fixa till allting innan jag skulle iväg, mamma kom även förbi en snabbis. Pojkvännen skjutsade mit till läkerol vid 20 över 2 eftersom bussen skulle gå vid 3 så jag skulle hinna i tid, vilket jag gjorde oxå. Mötte upp Tone och sprang runt och letade efter buss nr5, klar bästa bussen!!
Det var kaos vid bussarna.. alla sprang runt för att försöka hitta sin buss..

Vid 3 klev vi på bussen och öppnade första cidern, underbart! Busschaffisen var nog den bästa, han satte på musiken på max! Fullt ös på bussen eller ja, vi 4 tjejer i fram och någon fylleskalle i bak.
Vi kom fram vid 5 till terminalen, det första vi gjorde var att sätta oss i baren och beställa dricka. vi fick vänta i två timmar innan vi fick gå på båten. När vi hade kommit på så lämnade vi allting i hytten sen drog vi ner och käkade buffe.. inte så mycket som jag tyckte om men jag tryckte i mig lite kyckling mm..

Sen gick vi till taxfree och köpte lite alkohol inför kvällen. Alla 4 tjejer gick till hytten och skulle göra oss iordning inför kvällen sen vare paaaarty! mycket dans och skojj! Tone å jag var redan slut vid 3-4 tiden.. haha vi satt i hytten dö hungrig och bara väntade in frukosten som började kl 5. GODASTE FRUKOST JAG NÅGONSIN ÄTIT! Vi gick och la oss kl 6 på morgon/natten eller ja..


Söndag

gick upp 11 och städade i ordning hytten och duschade och fixade lite ´sen gick vi och käkade macka och kikade lite på karaoke och väntade på att få gå av båten, jag drack ingenting på söndag.. haha vi fick gå av båten kvart över och vi sprang till bussen för att hamna med samma busschaffis och det gjorde vi! Tone å jag var rätt slut på bussen hem..
Älskling hämtade upp mig på läkerol, vi åkte hem till mig och myste hela kvällen, jag somnade ganska tidigt vid 11 och gick upp 11 i dag, sov 12 timmar haha!




BILDER KOMMER SENARE



Kommentarer
Postat av: Jakubtine

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-08-24 @ 07:33:07
URL: http://jakubtine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!