Tisdag början på Onsdag

Stressig dag igår, slutade 3 igår, åkte hem och städa undan en massa kläder och fixade lite i rummet. Fixade en massa saker med skoterklubben, gud så skönt att ha det gjort!! Sen blev det till att beställa kebab eftersom vi inte har något kök.. Åkte sedan till A och kikade..hm,  tell you later. ;) var där ett bra tag till slut åkte jag till sandviken och hämtade upp pappa och hans 3 jobbarkompisar, haha 4 stora karlar i min lilla coupe! haha dämparna är slut och det blev ju inte bättre när 4 karlar hoppa in i bilen.. Ja skjutsade runt en till hille, sätra och stan. Sedan åkte pappa och jag förbi A och kikade... mohaha ;) Missade hela desperate housewives!.. men inte BB :)  A kom även på fika kl 12 i natt haha :D

Ikväll blir det nog Desperate housewives ist :)


Idag ska jag försöka skriva en vetenskaplig rapport, som ska in SENAST idag, helst igår.. men men... Ska börja med den idag och skriva klart hela innan jag åker hem från skolan idag!

BTW, IDAG FÅR JAG HÄMTA MIN STUDENTMÖSSA!!! kl 3! ÄNTLIGEN!!

Nu lär jag skynda mig till skolan!! tjjing


älsklingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!