Tisdag fast Måndag

Vilken dag det var igår!!

Började med att jag städa huset lite, dukade frukost till Emma & Linus och sen tog jag ett varmt bad medans de plockade undan lite på sitt rum.
Min andra lille bror Max kom hit vid kvart över 10, Linus och Max leker superbra ihop, kul va!
Emma och jag satt och kikade lite på TV och spelade lite spel, sen blev det bråttom som vanligt..

Först åkte jag förbi min älskling och tittade på hur han mådde, stackarn har varit riktigt sjuk.. Sen åkte jag förbi mina kusiner och hämtade en underkjol till min balklänning, tur att hon hade en, hade liksom inte vela köpt en bara för en kväll.. Kommer ganska billigt undan när man har kontakter. ahah. Min faster som är frisör ska fixa håret på mig till balen, sminka mig ska jag göra själv, ska gå till Jenny och fixa naglarna.. Lite små fix&tix så där innan balen.
Aja, sen bar det iväg till stan med alla syskonen, Emma 9 år, Max 6år och Linus 6år. Först gick vi ooch köpte biobiljetter till "Trassel 3D" och sedan gick vi och käkade på MCdonalds = kaos när man ska beställa åt 3 hungiga ungar.. Stackars kille  kassan blev ju aldeles nervös och tappade nuggets på golvet .. ojojoj..
Sen efter mycket om och men så kom vi ut från Mcdonalds mätta och glada.
Jag ville gå på kläd affär men så klart blev jag ner röstad.. Då var det bara till att traska iväg till BR leksaker.. När vi kom ut från BR leksaker så var alla barn nöjde för alla hade fått köpt en varsin sak.

Snabbt iväg till bion och köpte både popcorne + chips + läsk.. Sen in på bion för att kika på filmen.

Filmen var faktiskt bra, men kunde lika gärna gått på vanliga alltså INTE 3D snacka om att lägga pengarna på skit. Det märktes inte att det var 3D men skit samma.. Bra var filmen iaf .

Sen bar det iväg hem efter en stressig dag med en massa busungar!


riktiga busungar - fast även söta !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!