TORSDAG

God morgon alla underbara läsare!

Imorse var det inge bra morgon..
Vaknade upp hos pojkvännen han skjutsade mig som vanligt hem innan han åkte till jobbet, käkade frulle med syskona medans pappa kikade på nå rör eftersom vi snart ska få golvvärme hemma! SKÖNT!

Hoppade in i bilen  vid 8 som vanligt, vrider om nyckeln och INGET händer.. absolut INGET, inte ens en lamp jävel lös!!..

pappa och jag putta bilen från parkeringen och försökte med startkablar men det gick ine alls... OCH när vi stod och försökte få igång bil jävlen så började det hagla.. wiie....

Pappa skjutsade mig till skolan iaf, kom en halvtimme försent. men men..
Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli fem i tio för då ska vi ha konferans sen efter det så slutar!

Ikväll kommer babe så ska jag laga mat åt hela familjen så ska vi försöka få fart på min bil.... och kanske åka till hans jobb så jag får tvätta pärlan HELT!


Jag ska som sagt laga mat i kväll, nå tips på någon god middag :)?


2007 <3



Kommentarer
Postat av: Tone

Asså.. liksom.. tacos funkar ju alltid ;) Det är det svåraste jag kan göra. Och det kan vilken fislort som helst! haha

2011-03-24 @ 11:30:15
URL: http://tonesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!