TORSDAG - uppsala, interpool

TORSDAG

Kl 8 gick jag upp och direkt till badet! så skönt..
Mormor och morfar fixade frukost och när jag kom upp så käkade vi frukost sen blev det bråttom iväg!


Vi åkte förbi sjukhuset i uppsala för mamma hade varit där och tagit nå prover så vi fikade en sväng där, sen åkte vi till något som hette "bildemo" vi köpte en fälg till min bil, så skönt! Slipper jag skaka i 80 km/h ..
När vi kom fram till Gränby centrum så började vi med att käka på kina restaurang, så klart tog jag min favorit -Kyckligspett med jordnötssås!

Sen sprang jag fram och tillbaka i alla affärer de hade, köpte ett par jenas, tröja, smycken mm.

Vi åkte hem vid halv 5 tiden. Så jag fick bråttom som vanligt när jag kom hem halv 6 eftersom jag skulle möta upp tjejerna på interpool.

Fort som f*n in i bilen och åkte hem till pappa, gjorde i ordning mig på rekord tid, samt hann jag få i mig en gorby's!
Andreas hämtade upp mig vid 7 tiden och släppte av mig utanför interpool, vi tog det lugnt tog nån öl + cider. Åkte hem ganska tidigt vid halv 11. Andreas kom och hämtade upp mig där utanför :) Sen blev det sängen för min del!




Köpte en massa smycken






En tröja från
Gina tricot 140:-



Fick hem min ziperall!


Köpte ett ljusblått naglack från Åhlens








Handkräm + hårspray från Åhlens




+ ett par snygga ljusa jeans från vera moda 399:-




Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahhaha jag har också tjackat en sån där ziperall... hur lång tid tog din leverans?? vilken storlek tog du och vad drar du i vanliga fall??

2011-03-15 @ 09:44:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!