torsdag

vilken dag!

Kom precis hem fast än jag slutade kl 11..

Jag ringde min pojkvän och undrade om vi skulle käka lunch tsm men han hade med sig matlåda kom jag på.. så det gick ju inte..
Ville åka till stan och leta kläder till studentkryssningen som är nu på lördag!!! Tänkte först åka till stan men kom på att det kostar att parkera där då kan jag lika gärna åka till valbo för samma peng.. messade Tone och frågade var hon gjorde "Sitter i skolan ska snart till köpis" fick jag till svar. Så jag vände för att hämta upp henne vid skolan så vi gick bra många timmar där.. Vi käkade även lunch - taco! så klart.. haha min favvo. 

Tone träffade sin kille vid 2 tiden och jag drog till mormor och morfar för en snabb fika, sen åkte jag även hem till mamma en sväng.

fick en slant eftersom jag ska på studentkryssningen :)

nu har jag panik!! måste leta kläder till kryssningen, och börja packa..


hörs senare!...


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!