torsdagskväll

Har precis bäddat ner ungarna och dom somnade ganske fort. Vi har varit och handlat en massa chips och kikat TV hela kvällen. Riktigt mysigt var det!

Sen har jag även städat hela köket och vardagsrummet. Pappa, Helena och min älskling är på brynäs matchen, och så klart blev det ju förlängning.. så nu sitter jag bara och väntar på dem så ska jag lägga mig sen..

Kikar på kalla fakta jusst nu, snart blir det BIG BROTHER!


Imorgon ska jag hinna med mycket.. skolan först slutar halv 2, ska hinna träffa mormor och morfar och mamma. Sen ska jag ner på stan och shoppa det sista till kryssningen. Sen ska jag hinna vara länge med min älskling och senare på kvällen så ska jag hem till Tone, vi ska bara ta det lugnt och tagga lite lugnt inför helgen!! WIIE- Bilder kommer på söndag kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!