tråkigt tisdag fast det händer mycket

imorse vaknade jag upp hos pojkvännen han släppte som vanligt av mig hemma så jag hoppade direkt in i duschen och gick till husvagnen .. för att få i mig frukost, ganska mysit faktiskt att sitta där inne med familjen!

Åkte till skolan, har haft eget arbete heela förmiddagen, ända sen halv 9 har jag suttit på samma plats och skrivit en massa arbeten, känns sköt att få klart lite saker! Ska ha eget arbete på denna lektion också.. Sen ska jag ha seminarium kvart i 2 jippi, sen slutar jag väl nångång efter det..

Ska hem och busa lite med lilla syster, sen ska jag till garaget och kika på en sak som.. ja ni får veta sen haha :)
Sen vid 7-8 ska jag hämta pappa och hans jobbakompisar, dom skulle göra nå skojj, typ äta middag och spa tror jag, hur skönt som helst!!

Sen blire TV:en med familjen, desperate houswives!! sen BB!

 


Dagens lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!