En helt vanlig jävla tråkig Tisdag

Mys dag igår!

Vi träffades hela familjen utanför tennstoper igår vid 6 tiden, jag tog som vanligt fläsknoisette med bea och pommes och till förrätt så tog jag och älsklingen och dela på vitlöksbröd med tzatziki, åååh det är så gott!
Vi satt och pratade allihopa och hade riktigt trevligt!

Av mig och älskling fick pappa 12 paket kaffe, snacka om att han blev glad!

Åkte hem till älskling en sväng igår och kikade på BB efter det somnade vi, haha helt slut!

IDAG

Vaknade upp hos favoriten (älskling) i morse, han släppte av mig hos pappa när han skulle till jobbet. Käkade frulle med familjen och sedan bar det iväg till skolan.. jippi.. har haft historia C och nu så hade vi ingen religion  så det är två timmars håltimme för min del... funderar på att åka hem en sväng och kanske ta en bad ellernå, öva på redovisningen jag ska ha senare i efter middag..

Aah så får det bli! Nu åker jag hem, hörs senare pusspusss!!


love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!