En fredag!

jippi.. vilken dålig uppdatering..

denna vecka har faktiskt varit skit tråkigt. har inte haft något att skriva om, haha.

Idag vaknade jag upp med älskling i min säng, tog en dusch och satte mig med familjen och käkade frulle, riktigt mysigt faktiskt. Lilla syster är sjuk stackarn, så hon är hemma och sover? antar jag.. Jag skulle oxå vilja det nu!

DAMP!! Fick precis hör att vi inte har någon lärare!!! fan då kunde jag lega hemma och sovit nu ju! Nä nu ist ska jag åka hem och hämta min dator så emelie och jag kan jobba med vårat jävla projekt arbete..

Hörs sen!


hjärtat mitt




så irreterad på dig, ge uppp någongång!


Du! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!