En tråkigt måndag - REGN!...

Kl är 10 på morgonen, jag har redan kikat på en film och badat, just nu är jag ensam hemma och jag sitter och lyssnar på Jennifer Lopez - On the floor på högsta volym och med basen på MAX!

Nu blir det frulle sen ta det lugnt för jag börjar inte förs halv 1! hur skönt som hellst!

Igår var jag i skutskär hela dagen, började med att åka till mormor och morfar en liten sväng, sen hem och fixa bilen min, nu går pärlan som på moln! Sen fixade jag maten tills mamma kom hem! så glad hon blev! Käkade grillat så klart (de är ju söndag).
Sen åkte jag hem till gävle, satt vid datorn en stund och försökte göra en inlämning.. men det orkade jag inte. La mig i sängen ist och kikade på Fenomen och sedan Big Brother, ÄNTLIGEN åkte madde ut..!


Nu blir det frukost! Hörs då! pösss

Rhodos 2009




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!