Förvirrad är allt jag kan säga!

Usch, det är så fruktan svärt mycket jusst nu!

Det är hur mycket saker som helst som ska fixas till studenten.. Planerar och donar
Och det är mycket som ska fixas till balen som är snart!
SKOLAN.. Det är även mycket inlämningar, prov och redovisningar som ska vara klart nästa vecka..
Sen är jag ju kassör i nordupplandsskoterklubb, va fan tog jag på mig det för!?

Jag hinner ingenting jusst nu, kan man inte bara STOPPA tiden ett tag!?

Det ska väl vara roligt nu när det inte är långt kvar till studenten?.......


ÅÅH, fattar inte hur jag ska hinna med allt..



Skit samma....... Nu ska jag iaf ner och äta frulle!

Igår sov jag iaf hos A. Kom dit ganska sent så det var rakt ner i sängen som gällde! Sen skulle han upp till garage i morse så jag drog hem ganska tidigt, och jag är dö hungrig, så nu ska jag se om det finns nå frulle att äta!




Jusst nu önskar jag att jag var i cypern och kunnde släppa allt skit ett tag ♥











Vad är det som händer mellan oss?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!