Fredag

skolan... Hade redovisning i natur, gick ganska bra iaf! Efterskolan drog jag till skutskär, hem till mormor och morfar, men dom var inte hemma så gick in och kikade på O.C sen drog jag vidare hem till mamma och kikade på sveriges mästerkock, sen ringer mamma och bestämmer att vi ska träffas på skutan, en restaurang här i skutskär. Käkade kyckling ris och jordnötssås! mums! Sen träffade jag jennie en sväng.

Sen tyckte jag det var aldeles för tråkigt i skutskär, så drog in till gävle och kikade läget lite.. ap-tråkigt där också, men så ringer en kompis till mig och säger att det är street race! Fruktansvärt roligt! Lassen och jag drog med gula faran, och så klart så var ju farbor blå redan där.. Så efter ett tag så drog vi hem.. Tog bilen min in till gävle igen för att det inte fanns något in skutskär, åkte hem till pappa och hämtade lite saker och donade lite, hade så fruktansvärt tråkigt så jag drog in till skutskär IGEN samma kväll... Sov hos mamma denna kväll oxå!


<3


Riktigt tråkigt inlägg, men det var min fredag det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!