Hm.. Onsdag?

Sitter just nu och känner mig jätte duktig! Sitter med en rockstar öppnad (hur skulle jag orka utan den) och party låtar på max, och så klart sitter jag och pluggar, som ni förstår och har gjort ända sen jag kom hem, alltså så har jag suttit i hela två timmer, snart klar med en inläming. Sen blir det så att jag ska göra en till... och en till.. och en till... och en till.. närå, har bara en inlämning kvar! Sen är resten prov, typ 3 st sen är jag HELT klar med skolan ..! (gymnasiet iaf) ska ju plugga vidare.. men det ser vi inte nu, nu tittar vi fram emot studenten!

Iskolan idag bestämde klassen lite om vad vi ska vara på brännbollen och låtar och en massa om flak och även en låt vi ska ha när vi springer ut ur skolan! Snacka om att man bli TAGGAD till tusen!


Nu ska jag fortsätta skriva om Aralsjön, sen ska jag vidare till skutskär! hoppas mamma lagar god mat idag!

Pösssss

 

hur skulle jag orka utan dig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!