Idag är det då Måndag

Lördag

Började med att jag åkte till crossgropen och var där ett bra tag, till kl 3 kom dit 11. Träffade en massa fina underbara vänner, speciellt Hanna, så längesedan man träffade den fina människan! Fick bråttom iväg eftersom jag skulle vara hos Amanda vid 4.. Tog bilen in till stan och hämtade mina saker hos pappa sen iväg hem till Andreas för jag hade glömt dricka där sen förrut. Sen tillbaka till skutksär, in i duschen och fixa och dona och trycka i mig mat, sen kom amanda och mötte upp mig vid coop. Vi satt hos henne och drack en massa skit haha.. Men gott var det och full blev jag tyvär.. Vi åkte hem till hennes kille vid halv 10 ? tog två shottar och en smirnoff ice, sen vart det svart..
















Söndag

Vaknade upp dagen efter och såg ut så här:



Har ingen aning hur eller när jag kom hem och vet heller inte vad jag har gjort på ögat..

Men mamma sa att Lasse hade kommit och hämtat mig klockan 11, haha! Hade spytt som en gris och sedan lagt mig i sängen.

Det blev en mys-söndag och jag kännde mig faktiskt inte bakis alls. Vaknade kl 7 och försökte ringa Amanda och fråga om hon hade mina saker, och det hade hon, du är gulvärd hjärtat! Mormor och morfar kom förbi och åt frukost med oss, riktigt mysigt! Sen gick jag hem till Amanda så kikade vi lite på nån serie som hon hade på datorn, låg ett tag i hennes soffa och degade, gick även igenom gårdagen.. haha.. Sen gick jag hem så fick mamma skjutsa mig så jag fick köpa min efterlängtade kebab! Sen åkte vi förbi mormor och morfar så jag kunde käka min älskade kebab där. Åkte sedan hem och solade en stund sen gick jag ut och gick i hela en halv mil! Bra gjort. Sen så var klockan mycket så jag drog mig hem till Gävle och kikade på BB, Gurkan åkte ut ur big brother, jag kommer iaf inte kika nå mer på bb, Gurkan skulle ha vunnit ju!


En fet kebab till mig! Tänker på gurkan haha!

Hade lite svårt att sova i natt. men får ta igen det i natt ist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!