Måndag & Tisdag

Måndag

Hade bara en lektion, hur skönt som helst i det underbara fina vädret? Åkte till skutskär vid halv 2 tiden, tvättade bilen sen sooolen heeela dagen lång, låg i solen ända till 8 på kvällen, haha. Sen hem till Gävle och kika  Big Brother sen soova!

Tisdag

Vaknade vid halv 7, hoppade in i duschen sen fixa&trixa inför skolan, hade TAL på svenskan idag, fy så nervös jag var, men det gick ganska bra! Slutade vid halv 3, sista timmen pratade vi om studenten, flak och brännboll och allting, fy sjutton vad jag läängtar! så himla nära nu! Åkte iaf till skutskär efter skolan, åkte hem till mormor låg i solen en sväng, somnade så klart.. Sen hem till mamma och käka middag, hann även träffa Jennie Pennie en sväng oxå, nu har jag precis kikat på Desperate Housewives och nu kikar jag Big Brother, som vanligt. Sen ska jag nog ut och gå en sväng!!.. Rensa alla jävla tankar man går med hela dagarna, sen ska jag rensa alla skolpapper, nu är det inte mycket kvar!! undeeeerbart!


 
Party sugen jaow!! Hoppas på något i heelgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!