Plugga på en fredag ? Ja, fast nej..

Nu har jag beställt klänningen iaf, kommer väl mitten på nästa vecka någon gång! :)

Idag åkte jag till skolan och hade skit tråkig första lektion som höll på i en timme och 15 minuter, efter det var det iaf hål-timme i 2 och en halv timme. Åkte iväg och lämnade inbjudningarna till studenten sen bar det iväg till skolan för att rå-plugga. Blev klar med ett arbete + att jag hann påbörja ett, super nöjd! Satt kvar i skolan oxå på en fredag!! SKANDAL, slutade halv 2 jag åkte ifrån skolan 15 över 2.. Åkte till skutskär en sväng, lämnade inbjudningar hos familjen, fikade hos mormor, träffade sötaste Jennie åkte hem och käkade sen drog jag väg hem till Gävle, har suttit i 2 timmar och pluggat, jag har även städat rummet i mellan åt! Nu är det rent och fint i rummet och nu har jag även skickat in en till uppgift! Duktig jag är, speciellt så här på en fredag..


Tänk dig själv, värsta party musiken på högstavolym med MAX bas (är ensam hemma), sitter och skriver om välfärdsmodeller på en fredag.. nu är jag lite party sugen bara LITE...! Nu ska jag iaf lägga mig i ett mys bad och ta det lugnt ett tag, sen ska jag fixa till mig lite och dra hem till Jennie pennie en sväng, kanske blir lite mys med henne?

Vad ska ni göra i helgen?
Jag har iaf inget planerat, ovanligt när det gäller mig, fast det känns ändå skönt för man har ju inge pengar så..













EN SMIRNOFF ICE SKULLE INTE SITTA HELT FEL NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!