Sista April

Det började med att Andreas och jag tog taxi (Andreas jobba kompis) ner till Helt enkelt, jag käkade Robbans heta fräsare med pommes och bea, tog en bacardi breeze och vitlöksbröd till förrätt, Andreas tog fetaost fylld kyckling filé med klyftpotatis och en öl. Riktigt trevligt! Han bjöd, tack! hihi :) Efter middagen så tog vi bussen ner till pappa och kikade på sen kasan, drack lite och fick en massa godis, sen vid 11 så fick vi skjuts av Helena ner till interpool, satt där och drack ett tag, jag bjöd på dricka eftersom han bjud på maten! Träffade hans kompisar, Robin, Mange och Tysken? hahaha vilken stjärna.. Satt där ett tag med dom sen så gick vi ner till helt enkelt, tog även en dricka där och sedan skulle vi gå till old saint´s men Robin hade inte leg så han kom inte in, så vi gick iväg igen.. Andreas och jag skulle till kåken (fråga mig inte varför!?) men sen fick vi reda på att det var en massa tjaffsa och skit där så vi struntade i det, vi åkte förbi honom och lämnade av väskan som vi hade burit på hela kvällen, vi åkte till helt enkelt igen, de var inge skoj där så vi gick upp till interpool, satt där en stund sedan ringde vi upp Robin, då var det tydligen efterfest hos honom, vi gick dit och satt där ett bra tag med Robin, mage och tysken, haha. Sen kom det två till, snacka om efterfest? eh, nä.. tråkigt som fan.

Sen blev det iaf SÄNGEN! Har aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen som då!!


Mums! bästa som finns,




OUTFIT


Ingen speciell outfit, men det fungerade på sista april!

Ett svart linne
Jeans
Jeans jacka








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!