SÖNDAG HÄRLIGA SÖNDAG!!

Fan alltså, älskar ALLA söndagar nu förtiden, underbaraste dagen på veckan!

Började med att jag vaknade vid 7 tiden, kom till skutskär 15 över 8, in i duschen och fixa&trixa och trycka i sig frulle, sen bar det iväg till TIERPS ARENA! Fan så fränt det var alltså!

(kommer ett nytt inlägg med alla bilder inom kort)

Kom hem vid 5 tiden, köpte massa mat på affären, så klart blev det ju GRILLAT efter denna underbara dag! Helt slut efter denna söndag, men kan jnu bero på att jag bara sov 4 timmar i natt!? Nu har jag krypt ner under täcket i sängen min och kikar på big brother! Kommer somna efter BB jag! Har sovmorgon imorgon och då ska jag sova!!

Höres i morgon alla fina läsare, natti!


Hade ingen annan bild så bjuder på den! Det är min vän Kim från förra året på BugRun, haha fy fan vilken helg det var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!