Söndag

Vaknade, mådde faktiskt inte alls som jag trodde att jag skulle göra, mådde faktiskt bra!

Det första jag gjorde när jag vakna, som jag alltid gör dagen efter!


Varm macka med extra ost haha! och ett glas oboy

Sen efter det så tog jag bilen hem till mamma, tog en dusch och sedan åkte vi förbi mormor och morfar, sen tog jag pengar av mamma och åkte och mötte upp jennie, satt och snacka en stund som vi brukar göra en tog vi bilen till willys, jag var tvungen att köpa hamburgare och bröd. Jag skulle laga middagen, så det fick bli grillade hambrugare med bröd, hur gott som helst! Sen åkte jag hem till Jennie och hennes pojkvän, och vilken tur jag har då, där står och och gör egna snickers! fy skjutton vad gott! Jag var där ett tag och satt och prata med jennie, dom ska flytta tillsammans om en månad och sedan kommer deras barn om ungefär 2 månader! Så glad för eran skull, stöttar er till 100%! :) ♥

Sen tog jag bilen hem till pappa och kikade på BB och i pausen var jag tvungen att deklarera.. uscha, och idag måste jag göra det åt skoterklubben........ döda mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!