Studentdagen kan komma nu!

Idag är det en dryg dag i skolan.. kikade på film första lektionen OCH andra lektionen... helt värdelöst, men nu ska jag skriva prov och jag hoppas det går bra!! annars vet jag inte vad jag gör..

Efter skolan drar jag ner till skutskär och hälsar på hela familjen, käka mat samt beställa studentklänningen! kanske till och med skriva ut studentinbjudningarna.


Känner mig ganska lättad nu inför studenten, har fixat en heldel, skrivit upp alla som jag ska bjuda, gjort inbjudningskort, bestämt all mat och dricka som ska serveras, beställa studentklänning idag! Nu är det bara vänta på dagen, sen så kör vi!!


Nu ska jag ta mig till lektionen och skriva prov, sen vidare till skitskär.. Hörs senare, pööss


Den klänningen blir det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!