tiiisdag

Idag är det tisdag, och ni får inte glömma att ikväll är det desperate housewives! Wiioooho

Nu ska jag cykla iväg till skolan, duktig va? ska göra det VARJE dag denna vecka (om det inte regnar..)
Har börja med en nyttig frukost nu och sen tar jag även med mellan mål till skola.. äter så dåligt nu förtiden, inte undra på att man mår som man mår, huvudvärk och trött osv..

Nä, nu lär jag skynda mig! Efterskolan cyklar jag nog hem och tar bilen till skutskär och träffar jennie en sväng, var ju länge sedan nu ju, 2 dagar ;)?


Kikar ni in senare i bloggen kommer ni få läsa nå roligt som jag var med om igår!!! haha ni kommer DÖ av skratt, kika in senare på eftermiddagen så hörs vi, pöössss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!