Tisdag = Desperate Housewives

Ja men då var det tisdag igen då! Ikväll är det iaf desperate housewifes, det kommer jag absolut INTE missa!
Ska ni oxå kika på det eller ?

Idag är det bara en massa plugga som står på schema! Har gjort historia grejjen nu, tänkte göra power pointen men det går så fort att göra så den kan jag göra imorgon ist, nu tänker jag brörja skriva om konflikten i kenya..

Roligt va? .. ja, fruktansvärt roligt......

Snart ska jag ta pärlan min och dra mig till skutskär iaf (som vanligt), ska käka middag hemma hos mamma. Igår när jag höll på att somna knöt det sig i magen, var så fruktansvärt hungrig, första tanken som kom upp var en grillad fläskfilé med potatis gratäng och bea! Hur underbart låter inte det! orkade inte heller gå upp och käka, så det blev en rejäl frukost. Hoppas därför att mamma vill grilla ikväll, vilket jag inte tror att hon vill eftersom vi har gjort det nästan varje dag(!). Sen ska jag även förbi mormor&morfar en sväng! :)

 Hoppas även på att kunna träffa Jennie! ♥


Nu ska jag fortsätta skriva en massa jävla arbeten, tjiing!




Vilken är din favorit?

Min är Susen Mayer!


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!