Tisdagkväll

Vid två tiden tog jag pärlan ner till skutskär, åkte hem till mamma. Till lunch stekte jag ägg, favorit! Sen blev det TV - O.C näst bästa favorit serien! Sen hoppade jag upp ur soffan och drog mig i väg till mormor, stackarn är lite förkyld, men glad blir hon när jag kommer, gullgumman! åkte hem till mamma, lyckades få i mig lite spaghetti och köttfärssås super gott! Sen åkte jag iväg en sväng, haha fick i mig en burgare från donken oxå, jävlar vad jag har ätit idag... haha..

Nu är jag hemma i min underbara säng! helt underbart, ska krypa ner ordentligt och kika på bästaste desperate housewives och sedann big brother! sen kommer jag nog somna, sköönt! Hörs senare mina fina vänner ♥


känner mig party sugen


vill utomlands nu!




hoppas på det! vi får väl se hihi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!