TORSDAG

Igår la jag ut moppen på blocket, hoppas någon vill köpa den nudå! Jag behöver peengar... Idag ska jag nringa till anna och beställa tid för färgning, klippning (?) och bestämma vilken tid jag ska komma och fixa håret till balen. Den 25:e ska jag fixa naglarna hos Jenny Abrahamsson! Nästan allt är klart till balen.. Det som behövs nu är skor, väska, och sjal! Ska även försöka hinna ner till stan med pappa och hoppas på att dom kan sy in klänningen en liten bit! Jo, smink behövs köpas oxå..

Nu ska jag skynda mig i väg till skolan! Idag är det en kort skoldag, efterskolan ska Jennie och jag traska hem till Mimmi och hennes dotter! Ska bli roligt att träffa dem, så himla länge sedan! Sen ska jag hem till mormor för att gå ut och gå med Hunden mormor passar åt morbror Thomas.

Nu har jag super bråttom... hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!