Torsdag!

Var i skutskär igår som vanligt, hade fått hem studentklänningen men tyvärr så passade den inte bra alls.. Lite för kort. men jag ska skicka tillbaka och beställa ny.. Men hittar ingen som jag vill ha!

Igår gick jag över till preem och köpte korv, fick i mig halva bara.. har ingen matlust, vad kan det bero på?
När jag går hem ifrån preem får jag ett sms från söta Amanda, vi bestämde att jag ska med till hennes kille på lördag som fyller 20 år, det ska bli super kul att träffa henne igen, så himla länge sedan! Jag ska åka hem till henne på eftermiddagen någon gång, fixa till oss och dricka innan vi drar iväg, myspys! hon har ju egen lägenhet så det blir super mys!

Somnade halv 3 inatt, satt och plugga så himla länge.. Idag har jag en "prov-inlämning" och senare muntligt prov.. sen ska jag cykla hem och ta de sista bilderna sen ner till vasaskolan och sätta ihop ett fotoalbum, sen är jag klar med den skiten oxå! ..


Nu blev det bråttom , tjiiiing


Vilken outfit till lördag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!