Fredag

Och idag är det FREDAG! Lovely!!

Började med att jag skulle gå upp kl 05:00 och plugga till provet jag hade idag, och när vaknade jag? JO 8.30!!!.. då börjar lektionen, och så klart så hann jag inte till provet så ska göra det på måndag nu ist, denna helg kommer bestå av plugga, förutom lördag för då är det Party med sötaste Amanda! Jusstja, antingen idag efter allt plugg eller imorgon förmiddag så lär jag åka till stan/valbo för att kika på kläder, dels till studenten..

Nu ska jag åka hem och fika en snabbis, lillasyster har bakat och köpt jordgubbar, mys! Sen ska jag vidare till vasaskolan och jobba klart med fotoarbetet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!