tor,fre,lör,sön

oj så länge sedan jag uppdatera senast..

Torsdag:
Hade ingen lektion alls i skolan så vid 12-1 tiden drog jag iväg till valbo och mötte upp Tone där, vi gick och kikade i varje affär, sen satte vi oss ner och fika en stund, sen gick vi vidare till ikea och kikade på lampor åt Tone eftersom hennes hund hade haft sönder en. Sen tog vi varsin bil iväg till mediamarkt, sen åkte jag vidare till skutskär  (som vanligt...) Tankade bilen i skutskär sen drog jag vidare till Hofos, de var enduro tävling, och jag träffade på Linnea. Kom dit till 7 och åkte hem halv 10.

Fredag:
Vaknade att någon ringde mig vid 9 tiden, (vilken jäkla tur annas hade jag sovit över) var i skolan halv 10, snabba ryck kan man säga! Det var tomt i klassrummet där vi brukar vara, mötte sofia och vi gick ner till läraren och hon sa att vi inte hade lektion.. kul... åkte hem och sov en sväng, sen vidare till skutskär. Usch vilket tråk väder! Gick ut och gick en sväng sen la jag mig på soffan en sväng. När jag vaknade tog jag pärlan in till Gävle, åkte hem till Andreas, han duschade och greja sen drog vi in till valbo för att köpa kostym och skjorta åt honom, eftersom de är bal nu på onsdag, läängtar! Sen stannad vi och käkade mat, sen hem och sova typ..

Lördag:
Vaknade vid 10, drog till skutskär. åkte hem till mormor och morfarn och käkade frulle, sen gick jag ut och gick i skutksär sen hem och tvätta bilen, noga! Sen la jag mig på soffan en sväng. Vaknade när mamma kom hem. Bakade kladdkakka, mums! Sen gick jag ut och träffade jennie, skönt att ha någon så nära att prata med! Sen gick vi upp till Amanda en sväng, sen blev det snabba ryck hem för då stod maten på bordet!
Jag fick reda på att det skulle på streetrace på kvällen så jag tog pärlan in till gävle, vid halv 2 fick jag ett sms att det var möte vid furuvik. så jag åkte dit, ensam! Bra gjort va? lyssnade på mötet sen vidare till vårvik, fy fan så bra allting gick! och ingen farbror blå heller! Sen hem till sängnen!

Söndag:
MORSDAG!
Käkade frulle med pappa och lillebror, sen in i duschen och vidare till stan för att köpa morsdagspresent. Köpte en fin blomma som var formad som ett hjärta, sen super fina örhängen! Mamma blev super glad! Sen åkte vi alla till mormor och fikade, morbror kom även dit! Åkte sedan hem och gick ut och gick sen när jag kom hëm så var det mat! Sen hem till gävle för att kika på BB! Hade ganska svårt att somna igår...men det gick till slut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!