Freeeeeeedag!!!

Idag är det fredag!!!!

Och jag har mycket att göra en dag som denna...

Ställde kl på 9, men vaknade tydligen 11.. Fan då!

Jag börjar med att ta ett lugnt skönt varmt bad innan stressen sätter igång.
När jag har badat klart så ska jag slänga i mig frukost,
Ringa till CSN,
Skriva CV samt personligt brev och skicka in,
Städa upp i rummet/huset tills alla slutar jobbet,
Gå upp på vinden och hämta julpyntet till mitt rum,
Packa väskan och försöka leta fram kläder man ska ha på sig ikväll?!
Sen när allting är färdigt här hemma så lär jag ta bilen ner till stan, fixa å dona samt kanske sola en sväng(om jag hinner dvs) sen ner mot skutskär och fixa allt inför kvällen!

Mycket att göra, vet ej om tiden räcker till men jag ska nog få tiden att räcka till! Allt måste göras idag!

Så nu lär jag sätta igång med min otrooligt stressiga dag!

Hörs ikväll, pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!