Söndag

Fredags:

Hade glömt att anmäla till tentan så man fick ju inte göra den... Kul när man har pluggat som en idiot, ..
Men men man lär sig av sina misstag,..

Åkte till becca vid 8 tiden, hade förfest sedan ner till stan för att gå på slick! Kom väl hem vid halv 4?! Somnade direkt!


Lördag:
Firade Lotta, hon kom hem till Andreas med världens sötaste barn! Ella och Adam, mina små älsklingar!
Sedan åkte Andreas och jag hem till mamma på taklagsfest! Massa mat och trevligt sällskap det gjorde min lördag! Super trevligt, de flesta blev rund under fötterna, men inte jag , var nykter jag! Super trevlig kväll!

Du! :)

Söndag:

Sitter och kikar film snart dra iväg till skutskär och se hur alla mår idag, haha. igår kom jag hem vid 3 och vaknade vid 10 imorse, Käka mat och dra iväg !

Hörs!

Pöss

Fick present av världens bästa Lotta m familj, tack så mycket! :)
Sötaste Ella
Efterrätten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!