Världens bästa lillasyster

Världens bästa lillasyster!

Igår var det en sån där riktigt tråkig dag! Vid halv 5 när pappa kom hem så hjälpte jag till och städa köket, satte mig ner en stund och funderade vad jag skulle göra resten av dagen, tittar ut genom fönstret och ser att syskonen precis kommer hem från skolan, Emma vinkar till mig sen springer hon in skriker "kraam" och springer fram till mig det första hon gör och bara kastar sina armar runt mig! Värdens bästa syster, det gjorde min dag! Kan inte bli gladare stora syster!

Världens lyckligaste stora syster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!