Det här blir mitt första.....

Det här blir mitt första inlägg från mobilen, laddade hem blogg.se appen till min mobil igår kväll..

Någon mer som använder den appen?

Igår pluggade jag hela förmiddagen.. Gick sedan hem till Andreas, när han kom hem efter jobbet så åkte vi iväg och käkade middag, sen hjälpte jag svärmor att färga håret, färgade utväxten samt brunt under hår, blev faktiskt bra om jag får säga det själv ;) sen tog vi det lugnt hela kvällen.

Jusstja! Någon utav er som använder tre ? Det var ju tydligen värsta problemet igår för alla som använder tre, kl 2-3 slutade mitt abonnemang att fungera... Kl 12 på natten fungerade det igen... Bra less.. Det hade tydligen varit ett strömavbrott mitt i Sthlm som hade gjort så att vi alla som använder tre inte kunde använda det..... Ca 10 timmar utan telefon... Jävla skit tre om man får säga så! Någon slags av ersättning borde man väl få!?


Ååh, skit samma... Nu fungerar det iaf!

Idag ska jag plugga hela förmiddagen sedan möta upp Tone i Valbo, fika och shopping står på schemat antar jag!

Men först nu ska jag ta ett bad, skönt!
Och som vanligt när man ska ut och gå så börjar det regna.. Får väl ta det senare idag...

Har lite panik, har ingen bil, vill ha en nu! Men problemet är vad man ska ha för bil...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!