.

Planet gick 6.10 den 17 september, hade en helt underbar vecka! Sol,värme,bad,god mat, goda drinkar och trevligt sällskap! Kan ju inte bli så mycket bättre!! UUnderbart! Planet gick hem vid halv 11 den 24 september, kom hem vid 5-6 tiden. då var vi i Gävle! HElt underbar vecka, och nu ha den veckan gått så nu börjar de ap-tråkiga vardagarna, skola, tenta, skola och tenta.. så kommer det se ut för mig heeeeela höstern, vintern och våren.. Men jag har iaf något att se fram emot, Andreas och jag flyttar tsm till våren, ska bli så skönt! Imorgon ska jag plugga heeela förmiddagen.. Sen hem till Tone och ha myskväll, skönt! Har saknat mina tjejer så mycket, Tone & Frida! Och på Torsdag fyller Linnea heeela 18 år! Då ska man bli bjuden på middag sen kroogen! Grattis söthjärtat! Bilderna från Mallorca kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!