Fredag & Lördag

Fredag

´Tog cykeln ner till stan, solade och kikade lite på kläder till kvällen, fick med mig en skinnkjol hem (bild kommer snare) Sen blev det en snabb sväng till skutskär.
Tone kom hem till mig vid 7 tiden, satte igång på engång och hälla i oss alkohol, gick till bussen vid 10 sen vara vår kväll igång! Fy fan jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen, vägen till bussen, vägen till city kiosken (var lite dramatisk, eller vad säger du Tone?!) Sen vare krogen, slick sen interpool och träffade en massa vännner, sedan vidare till slick och dansa ass:et av oss!

Tone: OHAH CYKEL VI SÄGER OHAH CYKKKEL
Jag: Tone?!?! Det var ju Rickard Olsson!!!!

Skjuts av Andreas hem vid 2-3 tiden.. säääängen !

Lördag

Hämtade Tone på eftermiddagen och skjutsade henne så hon fick hämta bilen, sen hem och käka frulle! Sen kl 10 på kvällen var vi igång, streetrace - Gävleopen! från första repan kl 11 till kl 05.00 på morgonen då finalen gick, hur spännande kväll som helst! Bilder och mer om söndagen kommer imorgon, nu ska jag krypa ner i sängen med hjärtat... 



Bild från.... år 20-....07/08?
pusss!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!