Idag är det Onsdag, och bara 9 dagar kvar!!

Hallo alla glada!!

Idag vaknade jag kl 10 hur pigg som helst! Käkat frulle, och kikat lite efter lägenhet, inte hittat nått som fallit mig i smaken än, men jag hoppas det kommer snart! Var ju med på budgivning engång, lägenheten var inte värd mer än 290 000, vi la en bit över 300 000 och budgivningen slutade på 365 000:- Absolut inte värd det! Renoverings behov utan dess like! Bara rusten skulle säkert gå på över 100 000:- Vitvaror och hela köret skulle bytas ut!
Nog om den..

Vill ha en lägenhet nära stan och nära till högskolan (eftersom jag pluggar där) helst vill jag ha en lägenhet med 2rum och kök, eller en stooooor etta. Hyresrätt eller bostadsrätt spelar ingen roll, helst bostadsrätt. Pris MAX 350 000:- ... Någon som har nå tips ?

Nu tänker jag rulla ner till skutskär för att häsla på mormor eftersom morfar jobbar så är hon ensam hemma, tur att jag finns och kommer hem och ställer till det! ;)

Sen hem till Gävle igen.. !  Idol ikväll igen? -SJÄLVKLART!






Måste slänga in nya bilder på bloggen, därför få det bli bilder från 2007.. haha


Nu drar jag ner mot skutskär, får låna BMW'n wiiioho! pöösssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!